top of page
  • Writer's pictureAndreja Tonč

Otvoreno o troškovima poslovanja - Priča br. 1: osnovni uređaji za rad

Već dugo se spremam pisati ovu priču i stalno zaključujem kako će biti preduga, pa odustanem, tražim novi koncept i stoga sam odlučila priču podijeliti u manje.


Svaki dan čitam nove objave hrabrih ljudi željnih promjene koji su odlučili ovo vrijeme stajanja iskoristiti za stvaranje. Pokreću se novi poslovi i usluge, mnogi su pronašli nove načine obavljanja posla i dosta je onih koji su donijeli ključnu odluku samostalno izaći na tržite.


Dijelim s vama moje iskustvo i sažimam priču od početka poslovanja do danas. Što mi je trebalo, a što ne. Koje ulaganje je svakako važno, a bez čega možda ili svakako možete.

Za početak, ono što jednoj konzultantici treba za uspješno poslovanje i oko čega nikako nemojte štedjeti je dobar laptop. Vodite računa da nemate neku grdosiju za koju vam treba poseban kofer. S druge strane važno je da to opet nije neki pinklec od uređaja malo veći od mobitela.


Kad kupujem novi laptop vodim u kupnju i mog asistenta koji je proučio što nudi tržište, performanse i sl. Tako da kad ja u trgovini kažem: „Ja bi onaj elegantni!“ on provodi drugu razinu kontrole, a to je da li je to samo šminka ili može biti i sredstvo za rad.


Isti princip vrijedi i za mobitel.

Bilo da je vrijeme čekanja da se svijet pokrene ili vrijeme velikog posla, investicija u ova dva uređaja je ključna. Uz vaše znanje, jedino što vam treba za uspješan rad je zdravlje i dobre mašine.


Moje ulaganje u laptop je u prosjeku uvijek oko 2,000 EUR-a, a u mobitel 1,000 EUR-a. Mijenjam ih u prosjeku svake tri godine.


Godišnja pretplata na Microsoft 365 je 100 EUR-a, e-mail adresa vezano uz web stranicu je 70 EUR-a, Gmail dodatni prostor je godišnje 15 EUR-a, Zoom najam 15 EUR-a (ovo su u prosjeku najniže tarife meni dovoljne za moje poslovanje).


Svaki dan smo pod utjecajem novih reklama za razne programe koji nam omogućavaju izradu boljih prezentacija, video materijala, e-knjiga i sl. Većina ponuda su navlakuše i stoga treba biti oprezan i dobro proučiti što se kupuje.


Također, vodite računa kako se puno toga nudi u vrijednosti oko 15-tak EUR-a, pa vam se čini prihvatljivo, a onda se odjednom nakupi iznos od stotinjak EUR-a mjesečno…


Sljedeći utorak dijelim iskustvo troškova otvaranja i poslovanja ureda.


143 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page